De lezing wordt gehouden in samenwerking met in samenwerking de Engelse branchevereniging voor uitgevers van sponsored magazines APA (Association of Publishing Agencies). APA liet eerder dit jaar Millward Brown een onderzoek uitvoeren voor de Engelse markt. Daaruit blijkt dat een relatiemagazine het meest meetbare en effectieve marketingmiddel is. Het onderzoek wijst tevens uit dat relatiemagazines voor merkentrouw zorgen. De relatiemedia branche in het Verenigd Koninkrijk laat een groei zien van 244 procent over de laatste tien jaar en telt 700 titels. In de retailsector onderneemt maar liefst 78 procent van de lezers actie naar aanleiding van het relatietijdschrift. Op de bijeenkomst zal APA directrice Julia Hutchison als keynote speaker samen met Sanoma Uitgevers Custom Publishing de effectiviteit van sponsored media voor de Nederlandse markt presenteren. Meer informatie: www.custompublishing.nl
Lezing over effectiviteit relatiemagazines
Op 7 februari 2006 organiseert Sanoma Uitgevers Custom Publishing een lezing over de effectiviteit van relatiemagazines in de Nederlandse…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu