Overslaan en naar de inhoud gaan

Performance Week 2021

Welkom bij Performance Week: vier dagen lang gesprekken met de grootste merken uit verschillende branches.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Performance Week

Een solide customer journey is dé weg naar tevreden klanten. Iedere stap moet daarom optimaal uitgewerkt zijn. De wereld is volop aan het digitaliseren en dat zorgt ervoor dat de customer journey ook is veranderd. Het is belangrijk om constant je marketingactiviteiten te monitoren en vragen te blijven stellen: hoe benut je bijvoorbeeld de kracht van performance marketing en hoe presteer je in iedere klantfase en op ieder kanaal? Dept Performance Week geeft je deze antwoorden door in gesprek te gaan met grote merken. 
 

Dinsdag 20/4 - dag 1

Full funnel
Een full-funnel marketing aanpak vereist niet alleen een slimme mix van kanalen en formaten, maar ook dat je de klant volkomen begrijpt. Daarom gaan succesvolle marketingcases tegenwoordig vaak niet over die ene tv-spot of advertentie. Er wordt gekeken naar het volledige proces en niet alleen het uitvoerende aspect. Marketeers hebben geleerd om hun klanten te betrekken bij de customer journey en een ervaring te creëren die mensen enthousiast maakt. Om Dept Performance Week af te trappen hebben we twee van onze klanten uitgenodigd: Canyon en JYSK. Zij zijn experts als het gaat om een full-​​funnel marketing benadering waarbij de klant op de eerste plaats komt.

Woensdag 21/4 - dag 2

Privacy & data
Data is onmisbaar om je klant te leren kennen, aan hun behoeften te voldoen en een duurzame relatie op te bouwen. Privacy vormt de kern van alle data praktijken en bedrijven moeten dit in alle bedrijfsactiviteiten integreren om vertrouwen te kweken. Hoe bereiden we ons voor op de cookieloze toekomst? Tijd om over data en privacy te praten met sprekers van Facebook en Google.

Donderdag 22/4 - dag 3

Marketplace
Op donderdag bespreken performance marketing trends die op of door een marketplace worden beheerd en laten we zien hoe merken van marketplaces kunnen profiteren. Onze gasten van Just Eat Takeaway.com en Dayrize delen hun ervaring en leggen uit welke rol performance marketing speelt binnen hun bedrijfsopzet.

Vrijdag 23/4 - dag 4

FMCG & performance
Dagelijks verschijnen er nieuwe producten op de markt. In de FMCG-industrie zijn de keuzes eindeloos en de levenscycli kort. Hoe onderscheid jij je in een competitieve markt en slaag je erin écht verbinding te maken met de consument? Welke communicatiekanalen moeten prioriteit krijgen in jouw strategie? Deze dag worden we vergezeld door twee grote FMCG-merken en praten we over merken, producten, prestaties en het creëren van duurzame en menselijke relaties.

Wil je dit niet missen? Meld je dan hier aan!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in