
Vodafone Nederland stopt met haar op jongeren gerichte prepaidmark. Blyk begon in 2010 in Nederland en bood belminuten en sms'jes in ruil voor het bekijken van advertenties. Het merk werd in 2012 overgenomen door Vodafone. Telecompaper ontdekte deze week dat Blyk per 1 december dit jaar automatisch over gaat op ‘Vodafone Onderling’. Het is niet bekend hoeveel klanten het nog heeft.
Blyk was telecomprovider voor jongeren tussen 16 en 29 jaar. In ruil voor SMS- en MMS-advertenties kon deze doelgroep per maand 1000 sms'jes en belminuten opmaken. Blyk stopte al eerder in India en Engeland.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)Bron: Telecompaper
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid