Overslaan en naar de inhoud gaan

Week bedenktijd voor online aankoop

Consumenten die online, via een postorderbedrijf of telefonisch een product aanschaffen, hebben recht op minimaal zeven werkdagen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Als goederen niet aan de verwachtingen voldoen, kunnen ze retour naar de leverancier. Bedrijven moeten hun naam en adres duidelijk melden, en hun klanten informeren over hun rechten en plichten. Als een leverancier daar niet aan voldoet, krijgt een koper zelfs drie maanden de tijd om spullen terug te sturen. Dit geldt vanaf het moment dat de consument de koopwaar in bezit heeft.

Ook moeten leveranciers die ongevraagd opbellen om iets te verkopen, aan het begin van elk gesprek hun naam en het commerciële karakter van hun telefoontje melden.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in