De e-mailmarketeers van Bol.com. Grolsch, Transavia, Unilever en VNU Exhibitions mogen 6 september aanstaande een gouden, zilveren of bronzen EMMA komen ophalen, tijdens de De Zesde Nationale E-mail Marketing Conferentie .
De winnaars in alfabetische volgorde zijn:
- bol.com
Case: Introductie online magazine BOMVOL
I.s.m: ReadershouseHearst
- Grolsch
Case: Bier mag weer gezien worden
I.s.m: Mailmedia en Digilogue
- Transavia
Case: Jouw foto op ons vliegtuig!
I.s.m: E-Village
- Unilever
Case: Life & Cooking
I.s.m: Suntzu
- VNU Exhibitions
Case: De digitale relatiekaart
I.s.m: Nomadic Nomadic
De jury - die bestaat uit Marc Borgers, voorzitter van EMMA-nl, Beer Flik van Dynamic Zone, Peter Joziasse van TNT Post, Michel Schaeffer van bol.com en Paul Petermeijer van BBP - heeft de ingezonden e-mailcampagnes getoetst aan de hand van de volgende criteria:

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu