Overslaan en naar de inhoud gaan

Yahoo introduceert SmartAds

Yahoo lanceert vandaag SmartAds, banners en rich media advertenties dynamisch toegesneden op het online gedrag van de internetter.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Yahoo lanceert SmartAds, banners en rich media advertenties dynamisch toegesneden op het online gedrag van de internetter.

Vorige week voegde Yahoo de afdelingen voor zoek- en banneradvertenties samen onder een manager. De scheiding tussen branding en direct response online begint te vervagen.

De introductie van SmartAds lijkt de eerste strategische beslissing van Jerry Yang als nieuwe CEO, maar Yahoo testte het systeem al een aantal maanden.

Kan Yahoo met iets van de achterstand op Google inlopen?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in