Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Als je het gedrag weet van een gebruiker dan kun je gepersonaliseerde boodschappen sturen’

Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel in gesprek met Luc van Emmerik, chief marketing officer bij mobiliteitsbedrijf Felyx
#PRAATMETME - Luc van Emmerik, chief marketing officer Felyx
#PRAATMETME - Luc van Emmerik, chief marketing officer Felyx
#PRAATMETME - Luc van Emmerik, chief marketing officer Felyx
#PRAATMETME - Luc van Emmerik, chief marketing officer Felyx

In de podcast #PRAATMETME #8 gaan Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel in gesprek met Luc van Emmerik, chief marketing officer bij mobiliteitsbedrijf Felyx. Dit flexibele scooterverhuurbedrijf positioneert zichzelf als een disruptive mobiliteitsconcept en het heeft ambitieuze plannen voor duurzaam en gedeeld stadsvervoer. Met het aanbieden van een compact en electrisch vervoersmiddel streeft de datagedreven scale-up ernaar steden schoner, leefbaar en bereikbaar te houden voor iedereen. In Nederland zijn de e-scooters van het merk beschikbaar in Amsterdam, Groningen en Delft en het bedrijf is daarnaast actief in het Belgische Brussel.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in