‘Als je het gedrag weet van een gebruiker dan kun je gepersonaliseerde boodschappen sturen’
Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel in gesprek met Luc van Emmerik, chief marketing officer bij mobiliteitsbedrijf Felyx
In de podcast #PRAATMETME #8 gaan Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel in gesprek met Luc van Emmerik, chief marketing officer bij mobiliteitsbedrijf Felyx. Dit flexibele scooterverhuurbedrijf positioneert zichzelf als een disruptive mobiliteitsconcept en het heeft ambitieuze plannen voor duurzaam en gedeeld stadsvervoer. Met het aanbieden van een compact en electrisch vervoersmiddel streeft de datagedreven scale-up ernaar steden schoner, leefbaar en bereikbaar te houden voor iedereen. In Nederland zijn de e-scooters van het merk beschikbaar in Amsterdam, Groningen en Delft en het bedrijf is daarnaast actief in het Belgische Brussel.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid