In willekeurige volgorde zijn dat:
- 'Mobile Marketing' van Herman Kui, Hayo Rubingh en Matthieu Vermeulen
- 'Nieuw Nederland' van Adjiedj Bakas
- ‘Event Driven Marketing' van Egbert Jan van Bel
Aanleiding voor de Literatuurprijs is de behoefte om vernieuwing in het Nederlandstalige marketingvakgebied te stimuleren en goede publicaties onder de aandacht van marketing- en salesmanagers te brengen.
De jury van de PIM Marketing Literatuurprijs 2004 wordt voorgezeten door Drs. Hans Molenaar (voorzitter PIM), de juryleden zijn Prof dr. Ruud Frambach (hoogleraar marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam), Prof.dr.ir. Sicco Santema (hoogleraar marketing TU Eindhoven), Tim de Boer (directeur Pleon), Drs. Arend-Jan Nijhuis (principal consultant CRM bij Atos Origin) en Kai Doornink (hoofdredacteur vakblad ITcommercie).
De uitreiking vindt 23 november plaats in de VU te Amsterdam.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu