Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept x Google: alles over purpose-led marketing

Dept Talks Live - 8 december praat Google over purpose-led marketing en hoe je in zes stappen een duurzame, succesvolle business opbouwt.
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Dept Talks Live met Google

Zowel de pandemie als de antiracismebewegingen zorgden er dit jaar voor dat merken versneld gingen experimenteren met purpose-led marketing. Het is duidelijk meer dan alleen een bevlieging. Purpose-led marketing is de afgelopen tien jaar hard gegroeid en tweederde van de hedendaagse consumenten zijn waardegedreven kopers die verwachten dat merken zich inzetten voor maatschappelijke verandering. In 2020 onderzoeken steeds meer merken hoe ze zichzelf kunnen transformeren en onderscheiden, terwijl ze digitaler worden en moeten vertrouwen op hun visie om klanten te werven en te behouden.

Cecelia Wogan-Silva, Google’s Chief Creative Advertising & Purpose-Led Marketing Evangelist, leidt deze sessie over de verwachtingen van de consument, verantwoorde media, creatieve kansen en mogelijke valkuilen. Cecelia maakt gebruik van een praktisch stappenplan, waarmee marketeers een doelgerichte strategie kunnen ontwikkelen in slechts zes stappen. Maak je klaar voor jouw succesvolle, duurzame digitale business. 

Meld je hier aan voor onze Google x Dept event op dinsdag 8 december om 16:00 uur!

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in