Overslaan en naar de inhoud gaan

De top 10 best bekeken commercials op YouTube in 2013

YouTube heeft de top 10 best bekeken commercials in Nederland in 2013 bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Centraal Beheer Achmea heeft een goed jaar achter de rug: de stunt met Anouk rond het Eurovisie Songfestival voert de lijst van meest bekeken commercial aan en ook &;Koekoek&; haalt de top 5.  Marteyn Roose, marketing manager Centraal Beheer Achmea: &;Hier zijn we superblij mee. We zijn heel bewust veranderd in onze marketing aanpak, en dit is voor ons het bewijs dat we op de juiste koers zitten. Aandacht kan niet meer gekocht worden, maar word je gegund. YouTube stelt ons als geen ander kanaal in staat om merk en sales aan elkaar te verbinden.&; Bij de bureaus is DDB & Tribal dominant, het bureau maakte 4 van de 10 commercials. 

related partner content for mobile comes here

Bekijk de Top 10: 

1. Eurovisie (2013) - Even Apeldoorn bellen - Centraal Beheer Achmea

Bureau: Pool Wordlwide. Regie: Paul Meijer. Media: OMD. 

2. Deze hond is nogal onder de indruk van een Volkswagen. Dog imitates a Volkswagen.

Bureau: DDB. Media: Mediacom



3. baby&me / the new evian film
Bureau: betc Parijs. Media: Havas. 

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



4. nitrocharge - adidas Football

Bureau: United State of Fans\TBWA (Amsterdam). Media: Carat

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.




5. Koekoek (2013) -- Even Apeldoorn bellen
Bureau: DDB & Tribal. Media: OMD. 



6. INVICTUS - The new fragrance by Paco Rabanne - TV Spot 45s - EN #
PacoRabanneOfficiel

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



7. Pepsi Beyoncé "Mirrors" - Official 2013 video -
Bureau: BBDO (FHV BBDO voor aanpassingen in Nederland). Bureau: OMD

Sylvia Huibers, Brand Manager Pepsi: "We zijn in Nederland als eerste wereldwijd live gegaan met de Beyoncé campagne. We zijn trots dat het onze Live for Now positionering zo goed uitstraalt en dat het zulke geweldige resultaten heeft geboekt."

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.



8. Nike Hypervenom -- Deadly Breed
Bureau: Wieden+Kennedy Portland

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

9. Disney&;s Planes: spectacular pre-screening on board of a KLM plane
Bureau: DDB & Tribal

;s Planes: spectacular pre-screening on board of a KLM plane

10. KLM Space- KLMRoyalDutchAirline

Bureau: DDB & Tribal

 
 

 
 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in