Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese tieners vinden online-advertenties informatief

Europese jongeren van 16-24 jaar noemen internet als het beste kanaal voor advertenties.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Internet verslaat hierbij traditionele radio, bioscoopreclame en advertenties in tijdschriften, zo blijkt uit onderzoek van MSN. 19 procent van de jongeren vindt online-advertenties de effectiefste vorm van adverteren, 15 procent vindt ze het relevantst als het gaat om het laten zien van de vooruitgang van creativiteit in de online marketingindustrie van de afgelopen jaren.

De Europese jongeren, zo’n veertig miljoen, gebruiken internet als sociaal medium. 30 procent communiceert in e-mail en msn met vrienden, familie en collega’s. E-mail en msn worden aan het begin van de week vakder gebruikt dan later in de week, en dagelijks rond lunchtijd en aan het einde van de dag.
Door het vele e-mailgebruik zien jongeren 37 procent van de online-advertenties op e-mailsites.

(bron: ClickZ/MarketingVox)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in