Overslaan en naar de inhoud gaan

Gay Krant beloont lezerstrouw

De Gay Krant gaat trouwe abonnees vanaf volgend jaar belonen met korting.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De beloning voor lezerstrouw gaat in met terugwerkende kracht en loopt op naarmate de lezer langer abonnee is. Voor ieder jaar ontvangt de lezer 1% korting. Dat percentage kan maximaal oplopen tot 25%.

Volgens hoofdredacteur Henk Krol is de Gay Krant het eerste tijdschrift ter wereld met een kortingssysteem voor trouwe abonnees: “Zoals ieder tijdschrift houdt de Gay Krant acties waarbij nieuwe abonnees een korting of een gimmick krijgen bij het aangaan van een abonnement. Trouwe lezers lieten ons regelmatig weten het jammer te vinden dat er voor hen niets wordt gedaan op dat vlak. Ofschoon we hen allerlei extra’s bieden, vooral op het internet, hadden ze wel een punt.”

De introductie van lezerskorting voor trouwe abonnees is een innovatie die voortkomt uit de participatie van de Gay Krant in het project 'Uitgeverij van de Toekomst' dat is opgezet met het Stimuleringsfonds van de Pers. Een andere innovatie is de introductie van de Gay Krant op tablets. 'Dat is erg belangrijk,' zegt Krol, 'want lang niet iedere homo is uit de kast en durft aan de kassa van een kiosk naar de Gay Krant te vragen.'

Volgens het Stimuleringsfonds voor de Pers is het kortingsysteem van de Gay Krant 'een uitdaging voor andere uitgevers ook na te denken over vergelijkbare innovaties'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in