Merkenruil door Van Dijk en Van den Bergh
Van den Bergh Nederland neemt het margarinemerk Sense over van Van Dijk Food
Products en zal dit op termijn onderbrengen bij Becel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Van Dijk neemt op
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
zijn beurt neemt het frituurvetmerk Diamant over van Van den Bergh. Beide
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWProduct Owner Redactie denhaag.nl
Gemeente Den Haagbedrijven richten zich met de merkenruil meer op een enkele
productcategorie, een verandering die wordt ingegeven door een krimpende
Europese vettenmarkt. Opmerkelijk is dat Van Dijk onlangs bekendmaakte de
margarineactiviteiten (Sense en Gouda’s Glorie) te willen samenvoegen met
die van Koninklijke Brinkers (Wajang, Leeuwezegel en Mediterrane).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid