Hij werd gisteren onderscheiden tijdens de DMSA Marketingdagen 2002 in Groningen. Koorstra werd niet alleen geprezen voor de strategische keuzen van TPG Post richting nieuwe media en online communicatie, maar ook voor de manier waarop hij kennis over direct marketing, de mediumtypes en hun werking stimuleert. 'Onder zijn leiding verschenen instrumenten zoals mailmonitor en maileffect voor het verkrijgen van hogere efficiency van direct mailings, het product DM Benchmark, ter vergelijking van dm-prestaties, en het product Loyalty Scan voor inzicht in aspecten als koopgedrag, klantbinding en tevredenheid van klanten.' Pikant genoeg had TPG Post net als in afgelopen jaren geen stand op de DMSA-beursvloer. Koorstra volgt Gerard Wolfs (Robeco) op als DM-man.
TPG's Koorstra DM Man van het Jaar
Harry Koorstra, lid van de raad van bestuur van TPG en verantwoordelijk voor alle mailactiviteiten, is benoemd tot DM Man van het Jaar 2002.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu