Overslaan en naar de inhoud gaan

10 bedrijven die met geniale inhakers pal achter Oranje op het EK staan

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
inhakers op EK
inhakers op EK

Door Marloes Gort

Het Nederlands elftal heeft de groepsfase van het EK misschien niet met een knaller van een wedstrijd afgesloten, maar aan de steun van Nederland kan het niet hebben gelegen. Veel straten kleurden de afgelopen weken immers oranje en ook veel bedrijven kwamen online in actie voor het elftal.

related partner content for mobile comes here

Met deze tien inhakers scoorden merken tijdens de groepsfase van het EK in ieder geval een hoop punten.

Hema gooide voor de eerste EK-wedstrijd tegen Polen meteen effe een balletje op.

Voetbal, pizza... ze zijn allebei rond.

Op de voorspellingen die Wout Weghorst vlak voor de wedstrijd naar zijn vriendin appt, kan IKEA bouwen.

Wat Coop betreft had de EK-wedstrijd tegen Frankrijk op rolletjes moeten lopen.

Ook EasyToys heeft wel een (gebroken) neusje voor speelse inhakers.

MediaMarkt was ervan overtuigd dat het elftal zou vlammen.

Over flammen gesproken...

Albert Heijn had nog wel een apfeltje met de Oostenrijkers te schillen.

Er werd in ieder geval één team aan het wenen gebracht tijdens de laatste EK-wedstrijd.

Jumbo is vooral benieuwd naar wat het elftal in de achtste finales voorgeschoteld krijgt…

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in