Overslaan en naar de inhoud gaan

B-to-b-brand Ecorus positioneert zich met ‘Shine Bright’

Het merkverhaal’ moet de komende jaren uitgedragen worden middels de ‘solar’, als vorm, letter, symbool en ‘totem’.
De solar
De solar
De solar
De solar

Ecorus, een specialist in het bedenken, bouwen, beheren en financieren van – naar eigen zeggen – ‘de technisch best renderende zonne-energiecentrales’, maakt een verdere evolutie van het merk door. Gilbert Weber, sinds anderhalf jaar verantwoordelijk voor het merk en de marketing van Ecorus, heeft in samenwerking met branding-expert Andy Mosmans een nieuwe merkidentiteit en -strategie vastgesteld, waarna het merkverhaal en creatief concept zijn ontwikkeld. ‘Van een herpositionering is geen sprake’, zegt Mosmans, ‘meer van een verdere evolutie van het merk qua betekenis en business’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in