Bud presenteert zich op Nederlandse markt. ‘We gaan grootsheid merk benadrukken'
Senior brand manager Sjors van Drie van AB Inbev over de 'King of Beers'. 'We mikken op grootstedelijke jongeren.’
Budweiser komt naar Nederland en vandaag begint een groot offensief om dat te laten weten én zonder bescheidenheid. Het pilsmerk komt hier de markt op als ‘King of beers’. ‘Dat is best bold’, zegt senior brand manager Sjors van Drie van AB Inbev. ‘Maar wij vinden dat het merk daar recht toe heeft.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidGroot offensief? Dat doet vrezen dat we weer een hoop reclame-overlast krijgen. Aan de overlast van Heineken hebben we toch zeker wel genoeg?
Als het met dit spotje moet gebeuren, zie ik het somber in. Geen begeerte, geen verwachting, geen engagement, geen genietende mensen. Zomaar wat neuroinzichten die niet genegeerd mogen worden.
Klinkt als een Trumpiaans offensief. Ben benieuwd.