Overslaan en naar de inhoud gaan

Bud presenteert zich op Nederlandse markt. ‘We gaan grootsheid merk benadrukken'

Senior brand manager Sjors van Drie van AB Inbev over de 'King of Beers'. 'We mikken op grootstedelijke jongeren.’

Bud
Bud

Budweiser komt naar Nederland en vandaag begint een groot offensief om dat te laten weten én zonder bescheidenheid. Het pilsmerk komt hier de markt op als ‘King of beers’. ‘Dat is best bold’, zegt senior brand manager Sjors van Drie van AB Inbev. ‘Maar wij vinden dat het merk daar recht toe heeft.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Kees

Groot offensief? Dat doet vrezen dat we weer een hoop reclame-overlast krijgen. Aan de overlast van Heineken hebben we toch zeker wel genoeg?

Vladimir den Baars

Als het met dit spotje moet gebeuren, zie ik het somber in. Geen begeerte, geen verwachting, geen engagement, geen genietende mensen. Zomaar wat neuroinzichten die niet genegeerd mogen worden.

Olivier Koning

Klinkt als een Trumpiaans offensief. Ben benieuwd.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in