Overslaan en naar de inhoud gaan

Chantal Janzen haakt met &C in op verkiezingen

In de grote steden werden alle verkiezingsborden volgeplakt met posters van &C.
Miniatuurvoorbeeld

Het idee is afkomstig van mediabureau ZIGT, wat vervolgens in samenwerking met het marketingteam van &C is uitgewerkt en creatief ingevuld door bureau FEL. Reality Outdoor is afgelopen nacht het land ingegaan met ruim 15.000 posters en vele liters behanglijm.

Bij de lancering op 22 maart begint een groter media-offensief, waarvan ook door ZIGT de mediastrategie en planning is gedaan.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in