Overslaan en naar de inhoud gaan

‘Ik vind het de plicht van de marketeer om een verhaal te vertellen dat boeiend is’

In de zesde aflevering van #PRAATMETME vragen we Joanny Lijbers (Unilever) of de consument wel zit te wachten op storytelling bij FMCG
Lijbers: ‘Ik vind het de plicht van de marketeer om een verhaal te vertellen dat boeiend is’
Lijbers: ‘Ik vind het de plicht van de marketeer om een verhaal te vertellen dat boeiend is’
© #PRAATMETME
Lijbers: ‘Ik vind het de plicht van de marketeer om een verhaal te vertellen dat boeiend is’
Lijbers: ‘Ik vind het de plicht van de marketeer om een verhaal te vertellen dat boeiend is’
© #PRAATMETME

Erik Wiese (Blauw Gras) en journalist Elger van der Wel gaan in gesprek met Joanny Lijbers. Lijbers is tien jaar geleden begonnen als brand manager bij Andrélon. Nu overziet ze als marketing director de Beauty & Personal Care afdeling en is ze sinds vorig jaar ook verantwoordelijk voor de digital transformation binnen Unilever.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in