Overslaan en naar de inhoud gaan

Just Eat Takeaway: De foodwereld kleurt oranje

Bij elke overname maakte Just Eat Takeaway.com een groeispurt. Dat was onmogelijk geweest zonder de autonome groei daaraan voorafgaand.
Gijs Weterings & Maurine Alma
Gijs Weterings & Maurine Alma
© Foto: Duco de Vries
Gijs Weterings & Maurine Alma
Gijs Weterings & Maurine Alma
© Foto: Duco de Vries

Bij een platformbedrijf als Just Eat Takeaway.com (JET), voor een belangrijk gedeelte gebouwd in de cloud immers, verwacht je misschien kantoortuinen vol programmeurs, agile sprints trekkende nerds en multidisciplinaire teams die zich buigen over een miniverbetering in de customer journey. Maar de zesde etage van het gebouw aan het spoor, op één minuut e-biken van Amsterdam CS, doet leeg aan. Het zijn de naweeën van corona, legt country director Gijs Weterings uit. Veel mensen werken nog thuis. Weterings zelf trad augustus vorig jaar aan en zit er dus nog maar een half jaar. ‘Het gekke is dat ik veel mensen nog niet eens in levende lijve heb ontmoet. Hopelijk komt daar snel verandering in. Maar hoe dan ook zal als het virus geluwd is niet iedereen tegelijk op kantoor kunnen komen. We zijn in de tussentijd zo snel gegroeid dat we in ons huidige kantoor niet voldoende plekken hebben voor al onze mensen hebben. We kijken uit naar de opening van ons nieuwe kantoor in het voorjaar.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in