Tot de doelgroep behoren zowel jongere als oudere werknemers. Het ministerie wil daarbij benadrukken dat mensen vrij zijn in hun keuze om met hun gespaarde geld tussentijds verlof voor zorgtaken thuis op te nemen, een sabbatical, of als ze wat ouder zijn: deeltijdpensioen en vervroegd pensioen. De campagne, die ongeveer een half miljoen euro kost, bestaat naast advertenties in kranten, tijdschriften en huis-aan-huisbladen vanaf 19 mei ook uit radiospotjes. Tot 1 juli hebben werknemers de tijd om in te stappen voor dit jaar. Mensen die al aan de spaarloonregeling meedoen, moeten wel een keuze maken tussen de twee fiscaal vriendelijke regelingen. Het geld dat in 2006 met spaarloon al is gespaard kan in de levenslooppot worden gestort.(ANP)
Levensloopcampagne legt nadruk op keuzevrijheid
Het ministerie van Sociale Zaken is begonnen met een campagne voor de nieuwe verlofspaarregeling levensloop.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu