Premium Merkstrategie Promotieonderzoek: Succes Pim Fortuyn vooral door media De populariteit van Pim Fortuyn werd groter door de prominente berichtgeving in de media dan door de unieke persoonlijke eigenschappen van…
Premium Digital transformation Hoeveel bank wil je hebben? “Penny for your thoughts” hoor ik een mooie stem zingen in een nieuwe ING commercial. Ik zie een jongeman op een berg die communiceert…
Media Over haaien en innovatie Wat hebben haaien met innovatie te maken? Alles volgens Rajesh Shandy, marketing professor aan de London Business School. Hij gebruikt de…
Premium Merkstrategie Floris Hülsmann weg bij Kong Creative director Floris Hülsmann vertrekt bij Kong en gaat verder als freelance creatief via The Free Force.
Premium Merkstrategie Promotieonderzoek: Succes Pim Fortuyn vooral door media De populariteit van Pim Fortuyn werd groter door de prominente berichtgeving in de media dan door de unieke persoonlijke eigenschappen van…
Premium Digital transformation Hoeveel bank wil je hebben? “Penny for your thoughts” hoor ik een mooie stem zingen in een nieuwe ING commercial. Ik zie een jongeman op een berg die communiceert…
Media Over haaien en innovatie Wat hebben haaien met innovatie te maken? Alles volgens Rajesh Shandy, marketing professor aan de London Business School. Hij gebruikt de…
Premium Merkstrategie Floris Hülsmann weg bij Kong Creative director Floris Hülsmann vertrekt bij Kong en gaat verder als freelance creatief via The Free Force.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu