Premium Customer Experience Waarschuwing voor verkoper afslankproducten Het bedrijf achter Remonyl afslankproducten houdt er dubieuze verkooppraktijken op na.
Premium Customer Experience Dirk moet advertentie rectificeren Dirk van den Broek moet een advertentie waarin de supermarktketen beweerde 20 procent goedkoper te zijn dan Albert Heijn rectificeren.
Merkstrategie Ongelukkige Mobile Display Advertising van Ikea.. - Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Premium Customer Experience Waarschuwing voor verkoper afslankproducten Het bedrijf achter Remonyl afslankproducten houdt er dubieuze verkooppraktijken op na.
Premium Customer Experience Dirk moet advertentie rectificeren Dirk van den Broek moet een advertentie waarin de supermarktketen beweerde 20 procent goedkoper te zijn dan Albert Heijn rectificeren.
Merkstrategie Ongelukkige Mobile Display Advertising van Ikea.. - Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee