Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketingbeest Erica van Vonderen (Basic-Fit): ‘Digital is geen marketing!’

Van Vonderen werd uitgeroepen tot Marketing Talent of the Year. ‘Bullshit-killer Mark Ritson is voor mij een grote inspiratie.’
Erica van Vonderen - Hahn
Erica van Vonderen - Hahn
© Basic-Fit
Erica van Vonderen - Hahn
Erica van Vonderen - Hahn
© Basic-Fit

Erica van Vonderen - Hahn (30) is international marketing & e-commerce manager bij Basic-Fit. Voor de Dutch Marketing Awards werd eerder dit jaar uitgeroepen tot ‘Marketing Talent of the Year’ bij de Dutch Marketing Awards en spreekt 5 november op Het Grote Marketing Congres. Reden te meer om Van Vonderen te bevragen over haar drijfveren, haar beliefs, fortes en valkuilen.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Dave Winters

Wat een verademing om dit te lezen. Een jonge vrouw die het begrijpt, top! Waren er maar meer zoals haar.

Deirdre van der Burg

Helemaal eens! Digital staat niet los maar is onderdeel, of zogezegd valt onder marketing.

Gerben Busch

Ja, maar wel een suggestieve kop van Adformatie. Wat ze zegt is dat marketing marketing is. Zonder onderscheid tussen 'traditioneel' en digital. Omnichannel, dus. Hear, hear!

The RONG De Vries

All praise Erica! Echt een goed verhaal dit.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in