Overslaan en naar de inhoud gaan

Marlijn van Straaten (ceo): ‘Dr. Hauschka is geen reformmerk!’

OPNIEUW RELEVANT | Het gaat Dr. Hauschka er niet om steeds jonger uit te zien, maar om er ‘steeds beter uit te zien en je goed te voelen'.
Marlijn van Straaten
Marlijn van Straaten
Marlijn van Straaten
Marlijn van Straaten

Afgelopen april (#2) verscheen in Adformatie onderstaand interview met Marlijn van Straaten, naar aanleiding van de (grote) distributiestap die natuurverzorgingsmerk Dr. Hauschka maakte. Het kwam in de schappen van Holland & Barret te liggen. Dat interview is opnieuw relevant omdat recent bekend werd gemaakt dat het merk nu ook samenwerkt met DA.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in