Overslaan en naar de inhoud gaan

Spotta verspreidt miljoenste Direct Mail

en introduceert een alles-in-1 oplossing.
Spotta

Spotta is jouw shoppinghulp

direct mail

Utrecht, 26 november 2025 – Spotta, dat zich de afgelopen maanden heeft gepositioneerd als alternatief op de postmarkt op het gebied van geadresseerde brievenbusreclame, heeft zijn miljoenste Direct Mail bezorgd.

Sinds de lancering heeft Spotta succesvolle campagnes uitgevoerd voor onder andere UberEats, AniCura en EuroParcs. Op basis van waardevolle inzichten én directe input van klanten introduceert Spotta nu zijn alles-in-1 Direct Mail-oplossing.

Alles-in-1
Met de alles-in-1 oplossing biedt Spotta Direct Mail bezorging aan voor een vast tarief, inclusief het printen van een adres op de mailing en doelgroepselectie. “Voor de adverteerder is het inzetten van een mailing hierdoor een stuk eenvoudiger geworden, omdat zij één partij hebben die alles onder één dak verzorgt,” zegt Niels Mossel, Business Manager.

Kostenvoordeel voor de adverteerder
Uniek aan Spotta Direct Mail is dat het meelift met het productie en distributieproces van de wekelijkse folderpakketten voor huishoudens. Tijdens de productie print Spotta ook de adresgegevens op de mailing. Hierdoor zijn de kosten lager dan bij andere aanbieders.

“Direct Mail blijft met deze vernieuwde aanpak, een effectief marketingmiddel,” aldus Mossel. “We houden het bezorgen op deze manier betaalbaar. We kijken er dan ook naar uit om samen met onze klanten deze nieuwe oplossing verder te laten groeien.”

Meer informatie over de alles-in-1 direct mail-oplossing van Spotta vind je hier.

Wil je liever direct persoonlijk contact? Dat kan natuurlijk ook! Bel gerust naar 088 – 842 42 15 of mail naar directmail@spotta.nl

Over Spotta
Spotta is dé logistieke partner in gerichte drukwerkverspreiding. Met een uniek landelijk netwerk en datagedreven oplossingen verbindt Spotta merken en consumenten op een efficiënte manier. Als initiatiefnemer van InMijnBus geeft Spotta consumenten de keuze of en welke brievenbusreclame ze willen ontvangen. Zo speelt Spotta als bedrijf in op de veranderende behoeften van zowel klanten als consumenten op het gebied van duurzaamheid.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Spotta

Spotta is jouw shoppinghulp

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in