In 2001 stond de frisdrankleverancier nog op de tweede plaats achter Heineken, maar in 2002 heeft ze de koppositie van Heineken overgenomen in de Evenementenmonitor. Coca-Cola sponsorde in totaal 33 jongerenevenementen, 12 meer dan in 2001. In 2002 valt verder de derde positie van Bacardi op. Het drankenmerk is daarmee de hoogste nieuwe binnenkomer. In de ReSpons Evenementenmonitor van vorig jaar stond Bacardi op de 35e plaats. Radio & tv was in 2002 met 45 verschillende radio- en tv-stations de actiefste merkcategorie bij jongerenevenementen. Radio 538 is de meest actieve merknaam binnen deze categorie, gevolgd door MTV en Radio 3 FM. Op de tweede plaats staan de niet-alcoholische dranken, gevolgd door de merkcategorie bier.
Coca-Cola grootste sponsor jongerenevenementen
Coca-Cola is de meest actieve sponsor van jongerenevenementen in 2002.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu