Overslaan en naar de inhoud gaan

Dell kiest wereldwijd voor WPP

WPP heeft IPG verslagen in een pitch van zeven maanden rond het 4,5 miljard dollar tellende Dell-account.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dell heeft het Britse netwerk gevraagd een nieuw bureau rond het account te bouwen waar zo’n 1.000 mensen de computermaker wereldwijd kunnen bedienen. ‘Dell en WPP gaan het ‒ naar wij hopen ‒ beste bureau ter wereld creëren’, meldt Casey Jones, VP-Global Marketing bij Dell. ‘Het wordt een niet-traditionele relatie en we denken hiermee onze marketingdoelstellingen beter te kunnen bereiken dan we met de huidige bureaus kunnen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in