De jury onder leiding van Marcel Rijkenberg (Only) gaf goud voor de billboard van de Koninklijke Marine. Zilver ging naar een gevarieerd aantal categorieën: de printuiting van Defensie Werving & Selectie (de PersoneelZaak), de commercial van Scan/in opdracht van het Fonds bevordering intreding in het horecabedrijf (D’Arcy), de evenementenactie van CMG (ACA), en de geïntegreerde campagne van het ministerie van OC&W (de PersoneelZaak). De PersoneelZaak won veruit de meeste prijzen (acht), gevolgd door D’Arcy en Result DDB (beide twee).
De SJP/CrossPoints Recruitment Brand Award werd gewonnen door Unilever. Andere genomineerden waren KPMG, Koninklijke Landmacht en Scan/in opdracht van het Fonds ter bevordering intreding in het horecabedrijf.
Zie onze special van de prijsuitreiking online en
het volledige overzicht van het werk in Adformatie nr 22.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu