Overslaan en naar de inhoud gaan

Laatste hand aan dummy Nrc.next

De redactie van nrc.next legt de laatste hand aan de dummy van de nieuwe ochtendtabloid, die medio maart verschijnt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe editie van NRC Handelsblad, oplage 50.000 stuks, richt zich op jonge hogeropgeleiden (25-34 jaar) en komt maandag tot en met vrijdag uit. De krant, die in de losse verkoop 1 euro gaat kosten, bestaat voor tweederde uit (bewerkte) kopij van NRC Handelsblad.
Nrc.next is de eerste grote lancering van PCM onder Apax, de investeringsmaatschappij die het krantenconcern vorig jaar overnam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in