
Het boekje 'Persberichtenwijzer' van Jeanine Mies.
Het artikel 'Stop de persberichten' in Communicatie februari 2005.
Het helpt allemaal niet veel. Persberichten sturen is nog steeds moeilijk. Elke dag loopt de mailbox weer vol met berichten die als onderwerp hebben: 'Persbericht'. Of - net zo irritant - helemaal geen onderwerp.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftVandaag vroeg ik aan Lansu + Paulus of ze me het persbericht dat ik per post had ontvangen, ook digitaal konden sturen. Scheelt een paar minuten als je er een berichtje van wilt maken. Krijg ik een pdf toegestuurd… Waarom snapt een persvoorlichter niet dat een simpel Word-documentje veel persvriendelijker is?
(De kop van het persbericht? 'Lansu+Paulis profileert zich voortaan als communicatiepartner')
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee