Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips treedt op in nieuwe Bond

In de nieuwste James Bond-film, ‘Die another day’, komen verschillende producten van Philips langs. Het elektronicaconcern is dit…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

over de producten bewaart het concern vooralsnog het stilzwijgen. Een woordvoerder zei wel dat het gaat om bestaande en nieuw te ontwikkelen producten van de divisies licht, medische apparaten en huishoudelijke apparaten. ‘De producten zijn op kritieke momenten in de

film te zien.’ Het elektronicaconcern krijgt ook het recht om met het 'Bond-merk' reclame te maken voor zijn producten. De twintigste Bond-film komt in december van dit jaar uit. Een nieuwe Bond-film is binnen een paar maanden goed voor honderd miljoen bezoekers. Philips viert de deal dan ook als een belangrijk marketingsucces. Vorige week maakte het concern bekend lucratieve deals te hebben gesloten met ’s werelds bekendste sportmerk Nike en 's werelds grootste pc-fabrikant Dell. Door zich aan deze merken te

verbinden, hoopt het concern zijn naamsbekendheid in met name de Verenigde

Staten te vergroten en zich te profileren als hightech-onderneming. (Bron: ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in