Overslaan en naar de inhoud gaan

Rabobank neemt op Schiphol plek in van ING

Schiphol vervangt de ING reclame op de passagiersbruggen voor reclame van de Rabobank.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Rabobank heeft het exclusieve recht gekregen om te adverteren op de passagiersbruggen. Een aantal pieren is inmiddels al omgezet en de bedoeling is binnen enkele weken zal dit het geval zijn met alle negentig passagiersbruggen. De reclame is twee jaar lang te zien aan zowel de binnen- als buitenzijde van de bruggen

Gary Mey, Sales Director Schiphol Media, toont zich blij met de nieuwe adverteerder. 'Als
Nederlands bedrijf met internationale ambities kan Rabobank, met Schiphol als crossmediaal
podium, haar autoriteit en ambities fraai communiceren en krachtig uitdragen”.

Schiphol Media exploiteert en beheert de reclamemogelijkheden op Schiphol in de terminal,
op het luchthaventerrein en het wegennet rond de luchthaven. Daarnaast ontwikkelt Schiphol
Media nieuwe promotiemiddelen en -activiteiten die aan klanten worden verhuurd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in