Adformatie wederom op zwart tijdens Dag van de Audio

Veronica-dj Marisa Heutink presenteert de ochtendshow op donderdag 8 september, oud-BBC-dj Paul Charles de internationale lunchshow.

Op donderdag 8 september organiseren Adformatie, Amp.Amsterdam en Voicebooking.com voor de tweede keer op rij de Dag van de Audio. Het programma dat draait om alle audiotrends wordt acht uur lang uitgezonden vanuit Capital C in Amsterdam. Audify, Talpa Network, Listn, Airborne, ANP en Stage Content hebben zich dit jaar aangesloten als partner.

De bekend radio-dj Marisa Heutink neemt de presentatie van de ochtendshow van 7 tot 10 uur voor haar rekening, samen met Adformatie-hoofdredacteur Susanne van Nierop. Ook Talpa’s Joris van der Pol is te horen als sidekick.

Zet direct in je agenda!

Lunchshow

Nieuw is de Engelstalige lunchshow waarin uitgebreid aandacht is voor internationale audiotrends en hoe de creatieve community in Amsterdam daar op inhaakt. Deze wordt gepresenteerd door oud-BBC News-DJ Paul Charles tussen 12 en 14 uur samen Diederik van Middelkoop van Amp.Amsterdam.

Oud-radio-dj Jente Kater (Voicebooking.com) en Adformatie-redacteur Jasper Mulder presenteren de middagshow van 15.30 – 18.30 uur. De dag wordt afgesloten met een feestelijke borrel in Capital Kitchen in Amsterdam die mogelijk wordt gemaakt door Result Recruitment.

Susanne van Nierop, Adformatie hoofdredacteur: ‘Luisteren is onverminderd populair. Of het nu naar muziek, radio of podcasts is. Ook wordt steeds meer onderzoek gedaan naar wat geluid en muziek doet in het brein en welke invloed het heeft op gedrag. De marketeer van nu moet ermee bezig zijn. De Dag van de Audio is een mooie vorm om het vak er in een dag over bij te praten.’

Mede-initiatiefnemer Joost Haartsen (Amp.Amsterdam): ‘Wij zien dat steeds meer merken geluid en muziek meenemen in hun branding, maar dat niet iedereen weet waar ze moeten beginnen. Daarom is de Dag van de Audio een mooi initiatief. In een dag zoemen we in op de mooie en effectieve voorbeelden en bieden we op die manier inspiratie voor makers en marketeers.’

Programma

De Dag van de Audio is op 8 september vanaf 7 uur live te volgen via Adformatie.nl. Het programma:

  •  7 tot 10 uur: De Ochtendshow met Marisa Heutink & Susanne van Nierop

Thema’s: radio, gedragsbeïnvloeding & neuromarketing, muziek & reclame

  •  12 tot 14 uur: Lunch with Paul Charles & Diederik van Middelkoop: 12-14 uur

Thema’s: International trends & tech

  •  15.30 tot 18.30 uur: Jente & Jasper in de middag

Thema’s: sonic branding, podcast, de toekomst van audio. 

ANP verzorgt ieder uur het nieuws en het Adformatie-nieuws, gelezen door dé nieuwsstem van Nederland, Hannelore Zwitserlood.

Zet direct in je agenda zodat je het niet vergeet.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie