Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn toont zelfspot met reactie op artikel van De Speld

Het meest opmerkelijke werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Miniatuurvoorbeeld

De eetrijpe avocado’s van de Albert Heijn zorgen altijd voor plezier op het web vanwege hun 'harde' reputatie. De Speld besloot hiervan maar eens gebruik te maken door een artikel te schrijven over hoe hard deze avocado’s zijn. Albert Heijn liet zich niet kisten en kwam met deze reactie.

1. Het artikel van de Speld.

Artikel Speld

2. Ely heeft een handige tip.

Reactie Ely

3. Wel handig als er wat kilo’s vanaf moeten.

Reactie Amé

4. Tot slot kan Albert Heijn het niet laten om mee te doen met de pret.

Reactie Albert Heijn

Over The Best Social Media.
In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Anisha Chintoe.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in