Bart de Vries (JCDecaux): ‘Als dit lang duurt, overleven veel mediapartijen het niet’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Twee experts over out-of-home. ‘Het gaat wel heel hard naar beneden.’

‘Een derde van de wereld zit in een lockdown. Dat helpt niet in een bedrijf dat het moet hebben van mensen op straat. Wij zagen het in China gebeuren, waar de omzet met 80 procent daalde en toen dacht ik nog: hoe ga je dat doen? Maar ik zit nu ook met een omzetdaling van 80 tot 90 procent’, aldus Bart de Vries (commercieel directeur JCDecaux Nederland). Hij gaat in gesprek met Meindert van de Heuvel (managing director Ocean Outdoor) over:

  • De impact van de intelligente lockdown op out-of-home '‘wij hebben tenminste nog bereik hier'
  • Hoe er onevenredig hard wordt gesneden in campagnes
  • De initiatieven en acties die Ocean en JCDecaux nemen om hun bedrijf onder de aandacht te brengen.
Advertentie
advertisement

Reacties:

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie