Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media #38: Always be closing leads

En ook cookie stopt, KPN Luizenmoeder, Mark Ritson over #blacklivesmatter.
Always

De podcast over marketing en media waarmee je binnen 15 - 20 minuten op de hoogte bent van alles wat er speelt in medialand. Daniel Kok en Thijs van Dijk praten je bij onder het genot van een goede bak koffie.

In deze aflevering van Bakkie Media bespreken we hoe je van warme leads klanten maken, hoe je de leads kan verhitten en geven we tips voor sales, commercie en verkoop in tijden van crisis. Aloude salesfilms als Glengarry Glen Ross, Wallstreet en Wolf of Wallstreet dienen als inspiratie. En hoe belangrijk het is om in deze tijd goed om te gaan met je klantdata?

We hebben het over de cookie targeting die ophoudt te bestaan en wat dit betekent voor merken en adverteerders. Mark Ritson geeft zijn mening over #blacklivesmatter en de reacties hierop van merken wereldwijd. En we staan kort stil bij de nieuwe campagne van KPN met de branded comedie: 'Rare Tijden'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in