Overslaan en naar de inhoud gaan

VVD reageert op RUMAG.-post met merkwaardige huisstijl

Het meest opmerkelijke van Nederlandse bedrijven op social media, door The Best Social Media.
VVD_RUMAG

Denk je aan de VVD dan denk je aan hun oranje-blauwe logo. Dus toen Tim Hofman dit op Instagram voorbij zag komen, dacht hij meteen aan de VVD. Maar de vork bleek iets anders in de steel te zitten. Al verwachten we niet dat hier kamervragen over gesteld gaan worden.
 

Tim Hofman gooit zijn bevinding op Twitter.

En qua eindredactie had dit ook wel wat scherper gekund.

Dit is trouwens de vormgeving van de VVD, even ter vergelijking.

Gerrit maakt het even af.

En deze reactie was natuurlijk te verwachten.

Ten slotte kan een reactie van de VVD zelf niet uitblijven, dus schudden ze deze wordspeling uit hun mouw.

In samenwerking met de Adformatie deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Britt Willemsen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in