Overslaan en naar de inhoud gaan

Bakkie Media podcast #25: Corona bier virus en marketingpandemie

In hun wekelijkse media- en marketing-podcast gaan Thijs van Dijk en Daniel Kok in op de impact van het coronavirus op de marketingwereld.
Corona
© 123RF

In deze aflevering: Het Corona (beer) virus laat zijn sporen na in marketing- en medialand. Marketingpandemie op komst? Coolblue in zwaar weer en moeilijke medianamen van toen en nu. En Thijs van Dijk en Daniel Kok bespreken de mening van Mark Ritson over het Corona-merk en het effect van het coronavirus op de korte en lange termijn. Is het nou slecht of juist goed voor het merk Corona?

Er is ook leuk en positief nieuws over het Coronavirus. De lucht in China is schoner dan ooit en een stel op het cruiseschip 'Diamond Princess' had wel een hele bijzondere bestelling. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Al abonnee? Log hier in