Overslaan en naar de inhoud gaan

180 Kingsday stelt nieuwe head of production en content & digital director aan

Marloes van den Berg en Lenneke Speelman komen 180 Kingsday versterken.
Miniatuurvoorbeeld
© 180 Kingsday
Miniatuurvoorbeeld
© 180 Kingsday

180 Kingsday groeit en heeft twee nieuwe senior leaders aangenomen. Marloes van den Berg is begonnen als head of production en is verantwoordelijk voor het managen en uitbreiden van het productieteam. Lenneke Speelman gaat de functie van content en digital director bekleden, waarbij zij zich zal focussen op innovatie, data en analyse, en nieuwe digitale trends omzetten in communicatie.

related partner content for mobile comes here

Van den Berg heeft hiervoor bij J. Walter Thompson Amsterdam gezeten. Zij heeft daar de afgelopen jaren het productieteam aangestuurd en meegeholpen met awardwinnende campagnes, zoals The Next Rembrandt in 2016. Daarnaast heeft zij ervaring opgedaan bij DDB Amsterdam, TBWA, Saatschi & Saatchi en Euro RSCG, waar zij op grote schaal digital- en filmproducties heeft geleid.

Speelman heeft ervaring opgedaan binnen het entertainment- en medialandschap. Zo heeft zij gewerkt voor VPRO en RTL, socialmediakanaal Hyves en mediabureau Havas.

'Zowel Marloes als Lenneke zijn sterke, ervaren leiders. Dat is precies wat we nodig hebben in deze groeiperiode', aldus Sander Volten, CEO van 180 Kingsday.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in