Overslaan en naar de inhoud gaan

Ashwin Murli en Mark Schoones beginnen bureau MIX

Bureau positioneert zich rond waarde toevoegen.
Ashwin Murli en Mark Schoones
© Credit: Lyanne van Bodegom
Ashwin Murli en Mark Schoones
© Credit: Lyanne van Bodegom

Mark Schoones en Ashwin Murli introduceren MIX, een bureau dat zich positioneert rond waarde toevoegen. 'Van propositie tot organisatie. Van het merk tot de relaties die het merk aangaat.'

related partner content for mobile comes here

Schoones: 'Waarde toevoegen. Dat is wat veel bureaus ambiëren en wat veel klanten van bureaus verwachten. Maar veel bureaus zitten opgesloten in een eigen silo of specialisme. Dan glijdt marketing al heel snel af naar marcom. Dat is een te smalle focus als je waarde wilt toevoegen, in onze ogen. Het betekent dat het tijd is voor een ander perspectief. Voor een bureau dat je niet alleen helpt met je boodschap maar ook de interacties en ervaringen die een merk biedt.'

Vijf niveaus

Deze nieuwe insteek baseert MIX op het zelf ontwikkelde, strategische Value Architecture Model. Murli legt uit: 'Dit model is het kompas voor alles wat we doen. We analyseren organisaties hiermee op vijf niveaus: propositie, merk, publiek, relaties en organisatie. Op basis van deze analyse ontwikkelen we strategieën en concepten op de vlakken waar dat nodig is.'

Deze aanpak zorgt ervoor dat de concrete output van het bureau varieert. Murli: 'Het kan betekenen dat we een nieuwe merkidentiteit voor je ontwerpen, je propositie doorontwikkelen of je creatieve leveranciers begeleiden. Maar de conclusie kan ook zijn dat de échte waarde intern gegenereerd wordt. Dus dat we een inhouse team opzetten, je creatieve workflows optimaliseren of je employer branding verbeteren.'

Wayne Parker Kent

Murli en Schoones werkten beiden bij Wayne Parker Kent. Schoones was creative director en vertrok november vorig jaar. Murli was naast zijn periode als art director bij Wayne Parker Kent ook werkzaam als art - & creative director bij Accenture Interactive, Label A, Johnny Wonder en Limelights. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in