Overslaan en naar de inhoud gaan

Dawn presenteert 'creatieve driehoek'

Copy, art én design in de creatieve directie van het Amsterdamse bureau.
dawn
V.l.n.r.: Niek Kessels, Sharon de Graaf, Brenda Waegemaekers.
dawn
V.l.n.r.: Niek Kessels, Sharon de Graaf, Brenda Waegemaekers.

Niek Kessels (design), Sharon de Graaf (art) en Brenda Waegemaekers (copy) vormen de nieuwe creatieve directie van het Amsterdamse reclamebureau Dawn (onderdeel van Springbok).

related partner content for mobile comes here

De 'ongewone keuze' voor een driehoek -de combinatie art/copy is vaak leidend- passen in de strategie van het 'herboren bureau', meldt Dawn. Het bureau is naar eigen zeggen de eerste in Nederland dat deze keuze maakt. 

Complexiteit

'In een tijd met meer kanalen en meer complexiteit in marketing is het bouwen van een consistent en opvallend merk de belangrijkste taak voor merkbureaus. Dat begint bij het merk zelf en gaat verder dan alleen een campagne of activatie. Met Brenda, Niek en Sharon hebben we nu een creatieve directie die dat als geen ander begrijpt', zegt managing partner Jurian van der Hoeven. 

Niek Kessels: 'Design is niet einde van de funnel of een cosmetisch tussenstation, het is een integraal onderdeel van het bouwen van een sterk merk.'

De Graaf en Kessels werken al enkele jaren bij Dawn. Wagemakers maakte in mei dit jaar de overstap van KesselsKramer, waar ze als copywriter werkte.

Lees ook: Dawn (voorheen Springbok) heet nu weer Dawn

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in