De nieuwe door Indie gemaakte campagne van dé VakantieDiscounter verdeelt de wereld in vakantiegangers en "VakantieDiscounters". De aanbieder wil het begrip 'discount' een nieuwe lading geven en tot een nieuwe status verheffen. 'Dé VakantieDiscounter is namelijk niet alleen een merknaam, maar ook een way of living.'
De pay-off luidt: dé VakantieDiscounter, die snapt vakantie.
Credits
Bureau: Indie Amsterdam
Producer bureau: Robert Roosenstein
Eind-verantwoordelijke bureau: Ingeborg van de Wouw
Eind-verantwoordelijke klant: Hans van Hoffen & Thijs Keukenmeester
Productiemaatschappij: Mamma
Regisseur: Pep Bosch
Producer: Claudia Mayer
Production Manager: Anahi Puig
D.O.P.: Manel Ruiz
Line production company: Blackstone (Julia Schrödl)
Off-line edit(or): Marc
On-line edit(or): Metropolitana (BCN), Meip Wijn
Grading / Colorist: Metropolitana (BCN)
Geluidsstudio: Earforce (Tijmen Geurts)
Muziek by: Cris Kos en Jef Richarts
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu