Trending deze week: Beyoncé goes country and 'breaks the internet'


De artiest die altijd weer weet te verrassen... Beyoncé. Nu door country-muziek uit te brengen. De aankondiging, die ze samen met Tony Hale deed, zat in een Verizon commercial die tijdens de Super Bowl werd uitgezonden. Daarin maken ze plannen om het internet 'te breken' (weer een nieuw bereiksrecord te vestigen). Na tal van ideeën komt ze tot de conclusie: 'Laten we de muziek uitbrengen'. Niet lang daarna was Beyoncé 'talk of the town', zeg maar gerust 'the world'. De aankondiging van haar nieuwe album nam al snel ieders For You page over waar mensen elkaar ophypen over het spectaculaire nieuws.
Ze bracht twee country-nummers uit: "Texas Hold’em" (zie video meer naar onderen) en "16 Carriages". Na haar laatste house-inspired album "Renaissance", zijn fans nu helemaal klaar om in hun cowboyboots te springen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijDigital Advertising Specialist
De HorecabondArbeidsmarktcommunicatie Specialist
TAUWOnder de commercial die op Instagram werd geplaatst, haakt Target in: ‘Pls tell the verizon guy the internet broke.’
Beyoncé in her country era stond niet op onze bingokaart voor 2024, maar ze 'owned' het compleet. Queen B laat wederom zien dat zij THAT GIRL is en nog altijd in staat een ware hype te creëren.
Creative Social Agency Dorst & Lesser spot wekelijks de laatste trends op social, zodat je weet wat er speelt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lidLeuk detail is dat de Creative Direction van deze uitingen in de handen van het Nederlandse talent Emmanuel Adjei ligt! Ook regisseur bij HALAL :)