Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Gogh Museum kiest na pitch voor Zuiver Group

Het bureau wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop.
Van Gogh Museum
© Foto: Jan Kees Steenman
Van Gogh Museum
© Foto: Jan Kees Steenman

Het Van Gogh Museum heeft na een intensief pitchtraject gekozen voor Zuiver Group. Het bureau is hiermee verantwoordelijk voor de mediastrategie, -planning en inkoop.

related partner content for mobile comes here

De keuze voor Zuiver Group was unaniem en gebaseerd op de betrokkenheid van het pitchteam, de strategische keuzes en kritische kijk op de werkwijze.

‘In Zuiver Group vinden wij een strategische partner die ons met zijn handen-uit-de-mouwen-mentaliteit kan helpen om op een verbindende en verrassende wijze nieuwe en bestaande doelgroepen effectief te bereiken', zegt Corinne Jongh, hoofd brand bij Van Gogh Museum. 

De samenwerking begint direct met advies voor de merkcampagne en een campagne voor de tentoonstelling 'Matthew Wong | Vincent van Gogh: Painting as a Last Resort' die vanaf 1 maart in het museum te zien is. In een massamediale campagne wordt de nog voor vele Nederlanders onbekende Matthew Wong geïntroduceerd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in