De campagne behaalde in april een doorklikratiovan 9,65 % en tot op heden in mei van 13,98 %. De bannercampagne is in opdracht van het Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties gemaakt om de naamsbekendheid te verhogen en de doelgroep te prikkelen de site te bezoeken. De bannercampagne loopt tot eind mei op enkele grote vacaturesites. Na de eindevaluatie zal worden bekeken of de campagne een vervolg krijgt. Digitaal communicatiebureau Rhinofly is verantwoordelijk voor het concept en de uitvoering. Mediabureau The Media Difference heeft de media inkoop voor haar rekening genomen. De huidige banners zijn te bekijken op werkenbijdeoverheid.nl/webvertising
Bannercampagne Overheid overtreft verwachtingen
De bannercampagne van de website Werkenbijdeoverheid.nl (www.werkenbijdeoverheid.nl) heeft in de maand april en begin mei een overweldigend…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu