Met het nieuwe merk dat in mei wordt geïntroduceerd wil Grolsch de biermarkt verder uitbouwen. Het merk Zinniz komt los te staan van het merk Grolsch. De campagne wordt in mei zichtbaar. Met Zinniz is de nieuwe categorie 'freshbeer' geboren. Zinniz komt in drie frisse, licht-zoete varianten in longneck en blik op de markt. Uit de handel en uit consumentenonderzoek komen enthousiaste reacties op deze strategische en ambitieuze zet van Grolsch. Het merk zal bewust los komen te staan van Grolsch. Daar waar het merk Grolsch in de eerste plaats staat voor kwaliteit, smaak, genieten en traditie, staat Zinniz voor fris, fun, dorstlessend en baanbrekend. Dit komt dan ook terug in de smaak, de verpakking, het imago en de communicatieaanpak van Zinniz.
Introductiecampagne voor Zinniz-bier in mei
Bierbrouwer Grolsch werkt samen met Lowe aan de introductiecampagne voor het nieuwe merk van Grolsche Bierbrouwerij Nederland: Zinniz.
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu