Overslaan en naar de inhoud gaan

Aardappel als afrodisiacum

Engelsen onder de veertig jaar eten veel pasta en rijst, maar te weinig aardappelen, vindt het Brits Promotiebureau voor Aardappelen. In…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bureau trok ruim een miljoen gulden uit om jonge en hippe mensen over te halen vaker een krieltje te koken door ze te laten zien dat de aardappel een sexy product is. 'We willen bewijzen dat aardappelen niet saai zijn. Ze kunnen zelfs seksuele lusten opwekken,’ zegt een van de medewerkers. Het spannende imago vormt dan ook de basis van de actie die het bureau heeft opgezet. Britten die een zak aardappelen kopen, maken kans op sensuele prijzen, zoals salsa lessen en massages. Advertenties in glossy magazines moeten de promotie ondersteunen. (Bron: ZIBB)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in