Partnerbijdrage Influencermarketing verschuift: tussen echte makers, microcommunities en synthetische persona’s
Premium Media "Een glimlach voor een gezellig Nederland" Pilaren met pasfoto's van lachende mensen moeten donderdag 23 december het plein Vredenburg in Utrecht sieren.
Premium PR Undercover marketing populair Peer-to-peermarketing en inzet van straatteams is in Amerika uitgegroeid tot een gebruikelijke marketing-tool, met name voor…
Premium Data & Insights Wegener in zee met AutoRAI Koninklijke Wegener en Amsterdam RAI hebben besloten tot een intensieve samenwerking. Voor de AutoRAI 2005 gaat Wegener een mediamix…
Premium Digital transformation In-store groeit hard in UK In-store reclamebestedingen in Groot Brittannië zijn de afgelopen jaren razendsnel gegroeid.
Premium Data & Insights “Sponsor Loterij geen naamgever Eredivisie Als de Sponsor Loterij de nieuwe hoofdsponsor wordt van de Eredivisie, dan zal de kansspelorganisatie niet als naamgever van de…
Premium Media "Een glimlach voor een gezellig Nederland" Pilaren met pasfoto's van lachende mensen moeten donderdag 23 december het plein Vredenburg in Utrecht sieren.
Premium PR Undercover marketing populair Peer-to-peermarketing en inzet van straatteams is in Amerika uitgegroeid tot een gebruikelijke marketing-tool, met name voor…
Premium Data & Insights Wegener in zee met AutoRAI Koninklijke Wegener en Amsterdam RAI hebben besloten tot een intensieve samenwerking. Voor de AutoRAI 2005 gaat Wegener een mediamix…
Premium Digital transformation In-store groeit hard in UK In-store reclamebestedingen in Groot Brittannië zijn de afgelopen jaren razendsnel gegroeid.
Premium Data & Insights “Sponsor Loterij geen naamgever Eredivisie Als de Sponsor Loterij de nieuwe hoofdsponsor wordt van de Eredivisie, dan zal de kansspelorganisatie niet als naamgever van de…
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu