Alle onderzochte merken hadden twee jaar geleden een sterke reputatie op het gebied van merkbeheer en genoten grote naamsbekendheid onder de meeste Europese consumenten. Harris Interactive hield, op verzoek van Euro RSCG, begin dit jaar een kwantitatieve enquête onder een willekeurige en representatieve groep van 1236 Europeanen. Hen werd gevraagd de merken te beoordelen, vergeleken met augustus 2000, vlak nadat de Nasdaq-index begon te wankelen en de dotcom-hype begon in te storten. De meerderheid van de respondenten was het er mee eens dat slechts één van de merken, Nokia, in de voorgaande 19 maanden sterker is geworden.
Belang merkbeheer neemt toe
Merkbeheer is een steeds belangrijker factor voor het succes van een bedrijf. Dit concludeert Euro RSCG Worldwide die op dit gebied een…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu